عکس های ماشین های زیبا

هدر بالاي سايت

اخرین ارسال های تالار گفتمان
عنوان بازدید پاسخ اخرین ارسالی
[] [ForumPostLastAuthor] [loxblog]
توجه توجه
نویسنده : رضاذبیحی نیا

بهترین وبلاگ تیزهوشان کلاس ششم ودوم راهنمایی وسوم راهنمایی و...

اگه دوست دارید در امتحانات تیزهوشان مقام بیاورید به این

وبلاگ بروید و سوالات را دانلود کنید.

آدرس وبلاگ

 tizhooshan6.blogfa.com       

به این وبلاگ برید پشیمون نمی شید

حتی از وبلاگ منم بهتره

روزی 10000نفر به این وبلاگ می روند

mashinziba.loxblog.com

سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:, بازدیدها: 1496 نظرات : ( )
مدیروبلاگ
نویسنده : رضاذبیحی نیا

سلام به شما کاربر عزیز.

امیدوارم ازاین وبلاگ راضی باشید.

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوانعکس های ماشین های زیبا و آدرس:http://mashinziba.loxblog.com لینک نمایید سپس بر روی عنوان مطلب تبادل لینک کلیک کرده و در آنجا عنوان  سایت و آدرس سایتتان رابنویسید.

حتما نظر یادت نره.

اگه نظر بدی منم به وبلاگت میام.

وبلاگ های دیگه من

tizhooshan6.blogfa.com

smsbazar2.rozblog.com

اگه دوست دارید در هردوره در امتحانات تیزهوشان قبول شوید به بالایی بروید

اگه دوست دارید شوخ طب بشوید به وبلاگ پایینی بروید

mashinziba.loxblog.com

21 اسفند 1391برچسب:, بازدیدها: 1600 نظرات : ( )
عکس کامیون های زیبا
نویسنده : رضاذبیحی نیا

 

mashinziba.loxblog.com

شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, بازدیدها: 7049 نظرات : ( )
شرکت های تولید کننده خودرو
نویسنده : رضاذبیحی نیا

 بنز 

مرسدس بنز، که در فارسي بيشتر به بنز معروف است؛ نام خودروهاي ساخت شرکت دايملر(Daimler AG) کشور آلمان است. اين شرکت ادامه ي يکي از قديمي‌ترين سازنده هاي خودرو در جهان است. گوتليب دايملر و کارل بنز، دو مخترع آلماني بودند که موتور چهار زمانه را اختراع کردند و پس از مدتي کار مستقل، شرکت دايملر- بنز را در سال 1926 تأسيس کردند و محصولات خود را به پيشنهاد نخستين نماينده فروش خود، مرسدس گذاشتند که از نام دختر اين نماينده گرفته شده بود.

 
 شرکت بي.ام.و

ب ام و (BMW) که کوتاه شده عبارت آلماني Bayerische Motoren Werke AG است، يک کمپاني مستقل آلماني و از توليد کنندگان بنام خودروي سواري و موتورسيکلت در جهان است. اين کمپاني صاحب کمپاني هاي رولز رويس (Rolls-Royce) و ميني (MINI) است ، و سابق بر اين کمپاني روور(Rover) را نيز در اختيار داشته‌ است. شرکت ب ام و سازنده ماشين‌هاي لوکس و با کيفيت است و شرکت مادر کارخانه‌هايي نظير رولز رويس و ميني مي‌باشد. در ابتدا کار خودش را با ساخت موتورهاي هواپيما آغاز کرد. در سال 1923 شروع به توليد موتور سيکلت کرد و در سال 1929 آغاز به توليد اتومبيل نمود. آرم دايره‌اي اين شرکت نيز نشاندهنده و يادبود ملخ هواپيماهاي توليدي در سال‌هاي اوليه تاسيس شرکت مي باشد.


کمپاني فراري  

فراري يک کارخانه سازنده خودرو در ايتاليا مي باشد. اين کمپاني تحت مالکيت کمپاني بزرگ فيات (FIAT)ميباشد، خودروهاي اين کمپاني به اصطلاح «ابَرخودرو» هستند و از سرعت و قيمت بالايي برخوردارند .

سريعترين مدل اين کمپاني F50 GT1 است که قادر است با 370 کيلومتر بر ساعت حرکت کند. اين کمپاني توسط آقاي انزو فراري پايه گذاري شد و در مسابقات اتومبيل راني شرکت مي نمود. فراري در ايتاليا معروف به اسب رام نشدني است. داشتن يکي از آن ها آرزوي خيلي ها مي باشد. اين کمپاني در مسابقات اتوموبيل راني فورمول يک هم بسيار معروف است و خودروهاي مخصوص F1 را هم توليد مي کند.


 شرکت فورد

شرکت خودروسازي فورد سومين توليد کننده بزرگ خودرو در سراسر جهان است. اين کمپاني توسط هنري فورد معروف و سخت کوش در سال 1903 ميلادي در ديترويت ميشيگان با هدف توليد خودروهاي ارزان قيمت تأسيس شد؛ شرکت فورد توليدکننده خودروهاي پرطرفدار لينکلن است، و صاحب يک سوم امتياز خودروهاي مزدا مي‌باشد. علاوه بر اين، کمپاني فورد در طول دهه اخير از پيشتازان صنعت خودرو سازي در جهان بوده است. اين کمپاني هم اکنون داراي 280000 کارکن تمام وقت در سراسر جهان است.

 
 شرکت پورشه

پورشه‌.اي.جي ، (Porsche AG) (گاهي پورش نيز تلفظ مي‌شود) با نام کامل Porsche Dr.Ing.h.c.F.Porsche AG , يکي از کمپاني‌هاي بزرگ توليد اتومبيل‌هاي اسپورت(Sport Car) مي‌باشد که در سال 1947 توسط فري پورشه پسر فرديناند پورشه يک طراح اتومبيل اهل اتريش، در شهر اشتوتگارت آلمان تاسيس شده است. پورش از همان ابتدا نيز به توليد اتومبيل‌هاي اسپورت مشغول بوده است.


 شرکت مزدا

شرکت سهامی خاص ماتسودا (به ژاپنی: マツダ株式会社 ماتسودا کابوشیکی کایشا) که با نام تجاری مزدا شناخته می‌شود یک شرکت خودروسازی است که دفتر مرکزی آن در شهر هیروشیما در کشور ژاپن قرار دارد.

این شرکت در سال ۲۰۰۶ حدود یک میلیون و دویست و پنجاه هزار خودرو تولید نموده‌ است که در کشورهای مختلف جهان به فروش رسیده‌اند. جوجیرو ماتسودا بنیانگذار شرکت خودروسازی مزدا که علاقه ویژه‌ای به آئین زرتشت داشته‌است با الهام از اهورا مزدا و با توجه به تشابه اسمی نام خانودگی اش با کلمه مزدا، این نام را بر محصولات خود گذاشته‌است. شرکت مزدا به عنوان تولید کننده ابزار و ماشین آلات در سال ۱۹۲۰ پایه گذاری شد و از سال ۱۹۳۱ به تولید خودرو نیز پرداخت.

 
کمپانی لامبورگینی

لامبورگینی شرکتی ایتالیایی و سازنده خودروهای اسپورت می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در دهکده‌ای کوچک به نام سن آگاتا بولونیز در نزدیکی بولونیا در کشور ایتالیا قرار دارد. این شرکت در سال ۱۹۶۳ توسط فروچیو لامبورگینی که دارنده یک کارخانه تراکتور سازی موفق بود، تاسیس شد. لامبورگینی هم اکنون تابع شرکت آلمانی آئودی است که خود تابعه شرکت فولکس واگن می‌باشد.

بهتر است بدانید که آقای لامبورگینی بعد از این که یک ایراد در خودروهای فراری پیدا کرد به آقای انزو فراری ایراد خودرو ها را گفت؛ اما به دلیل غرور انزو فراری، آن ها آقای لامبورگینی را از شرکت بیرون انداختند و از آن زمان آقای لامبورگینی به فکر ایجاد کارخانه خودروسازی افتاد.

کمپانی آئودی

آئودی (به آلمانی: Audi AG) یک خودروساز آلمانی و تولیدکنندهٔ خودرو‌های لوکس است. دفتر اصلی آن در شهر اینگولشتاد در ایالت بایرن آلمان است. این شرکت از سال ۱۹۶۴ یکی از زیرمجموعه‌های فولکس واگن شده است. شعار این شرکت Vorsprung durch Technik به معنی پیشرفت از طریق تکنولوژی برتر است. مدل‌هایی آئودی از جمله TT ، A۴ ، ۱۰۰ ، ۹۰ در ایران وجود دارد.


 کمپانی هیوندای

هیوندای موتور (هانگول:현대 자동차 주식회사 و هانجا:現代自動車株式會社) که نام بخشی از گروه هیوندای کیا خودرو است، بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ سود، چهارمین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ تعداد فروش و نخستین خودروساز دنیا از لحاظ سرعت رشد است. این شرکت در سال ۱۹۶۷ تاسیس شد. دفتر اصلی آن در شهر سئول کره جنوبی است؛ کارکنان این شرکت حدود ۷۵۰۰۰ نفر و ظرفیت تولید سالانه آن در شهر اولسان، ۱.۶ میلیون است. محصولات این شرکت از طریق ۶۰۰۰ نمایندگی و نمایشگاه به ۱۹۳ کشور دنیا صادر میگردد. کلمه هیوندای در زبان کره ای از دو کلمه هیون و دای تشکیل شده و به معنای مدرنیته است. نماد این شرکت برگرفته از حالت کج حرف “H” است. (اطلاعات فوق تا سال۲۰۱۰ می باشد.)
 


شرکت کیا موتورز

شرکت کیا یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های اتومبیل سازی در کره جنوبی است که پس از تأسیس به تولید چندین مدل mazda تحت لیسانس کیا پرداخت. این مدل‌ها شامل Pride و Avella بود که در آمریکای شمالی و استرالیا فروخته شد.

کیا موتور در سال ۱۹۹۳ عملیات تولید را در ایالات متحده و در کالیفرنیا آغاز کرد و با گسترش خطوط تولید توانست خود را با بازار تقاضای موجود هماهنگ کند. در ابتدا، خودروهای ساخته شده توسط کیا به طور قابل ملاحظه‌ای از ماشین‌های رقبا کمتر قابل اطمینان بودند. کیا برای جبران این نقیصه خدمات پس از فروش رایگان برای اتومبیل‌ها در حد وسیع را در نظر گرفت. طی سال‌های اخیر کیا برای اصلاح عدم قابل اطمینان بودن وسایل نقلیه‌اش تلاش‌های بسیاری کرده است. به طوری که نرخ اطمینان در حال حاضر در اتومبیل‌های کیا بیشتر از سایر شرکت‌ها اس

mashinziba.loxblog.com

دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, بازدیدها: 3036 نظرات : ( )
فهرست سریع ترین خودروهای دنیا
نویسنده : رضاذبیحی نیا

 


1.بوگاتی ویرون



حداکثرسرعت:429 کیلومتر در ساعت
صفر تا صد: 2.5 ثانیه
نوع موتور:8000 سی سی 16 سیلندر W شکل با 1200 اسب بخار قدرت
قیمت پایه: 1میلیون و 700 هزار دلار
این اتومبیل دوباره در 20 ژوییه 2010 با نسخه جدید سوپر اسپرت تست شد و بار دیگر توانست با سرعت 429 کیلومتر برساعت مقام سریع ترین اتومبیل جهان را از آن خود کند.

2.اس سی سی التیمیت آیرو



حداکثر سرعت: 413 کیلومتر در ساعت.
نوع موتور: 8 سیلندر V شکل دو توربو شارژر با 1183 اسب بخار.
قیمت پایه: 654 هزار و 400 دلار
این اتومبیل در مارچ 2007 مورد آزمایش قرار گرفت و توانست با سرعت 413 کیلومتر بر ساعت مقام اول را کسب کند. آیرو از مارچ 2007 تا ژوییه 2010 سریع ترین اتومبیل جهان بود اما باز هم بوگاتی جایش را گرفت.

3.سالین s7 دو توربو



نوع موتور: هشت سیلندر وی شکل تمام آلومینیوم با دو توربو و750 اسب بخار
سرعت: 399 کیلومتر در ساعت.
صفر تا صد:: 3.2 ثانیه
قیمت پایه: 555 هزار دلار
ملایم اما خشن. این اتومبیل می خواهد به شما ثابت کند که غیر قابل توقف است!

4.کونیخ زگ CCX



نوع موتور: 90 درجه 8 سیلندر وی شکل با 806 اسب بخار
سرعت : 394 کیلومتر در ساعت
صفر تا صد:: 3.2 ثانیه
قیمت پایه : 545 هزار دلار
ساخت سوئد. سخت است که این اتومیبل را جزو سریع ترین ها نشناسیم ولی راه درازی در پیش است که کونیخ زگ بتواند اتومبیلی در حد ویرون و آیرو بسازد.

5.مک لارن اف1



نوع موتور: ب ام و اس 2/70 60 درجه 12 سیلندر وی شکل با 627 اسب بخار قدرت
صفر تا صد : 3.2 ثانیه
سرعت: 386 کیلومتر در ساعت
قیمت پایه :970 هزار دلار
درهای این اتومبیل بیشتر شبیه به بال های خفاش است. شاید بتمن این اتومبیل را با رنگ سیاه سفارش دهد!

6.فراری انزو



نوع موتور:اف140 آلومنیوم. 12 سیلندر وی شکل با 660 اسب بخار قدرت
سرعت: 349 کیلومتر در ساعت
صفر تا صد: : 3.4 ثانیه
قیمت پایه :670 هزار دلار
از این اتومبیل فقط 399 دستگاه تولید شده است و هر بار که کسی تصادف کند قیمتش بالاتر می رود!

7.جاگوار اکس جی 220



نوع موتور : شش سیلندر وی شکل توربو دوقلو با 542 اسب بخار قدرت
سرعت : 349 کیلومتر در ساعت
صفر تا صد: 3.8 ثانیه
قیمت پایه: 650 هزار دلار
ساخت سال 1992. این اتومبیل فاکتور لازم برای جایگیری در این لیست را دارد.

8.پاگانی زوندا



نوع موتور: مرسدس بنز ای 180 12 سیلندر وی شکل
سرعت: 349 کیلومتر در ساعت
صفر تا صد: : 3.5 ثانیه
قیمت پایه : 667 هزار دلار
با یک موتور 12 سیلندر،قطعا این اتومبیل سریعتر است.

9.لامبورگینی مورچیه لاگو

نوع موتور : 12 سیلندر وی شکل با 640 اسب بخار قدرت
سرعت : 339 کیلومتر در ساعت
صفر تا صد: 3.3 ثانیه
قیمت پایه : 430 هزار دلار
طراحی زیبا با خطوط ملایم ، این اتومبیل واقعا یک اثر هنری است!

10.پورشه کاررا جی تی

نوع موتور : آلومینیوم،68 درجه،10 سیلندر وی شکل با 612 اسب بخار قدرت
سرعت : 329 کیلومتر در ساعت
صفر تا صد: 3.9 ثانیه
قیمت پایه : 440 هزار دلار
قوی ترین وگرانترین اتومبیل پورشه در این فهرست آخر است...!
مترجم.. امیر حسین تولی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

 
mashinziba.loxblog.com

دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, بازدیدها: 2521 نظرات : ( )
مختلف
نویسنده : رضاذبیحی نیا

 

  بقیه در ادامه مطلب

mashinziba.loxblog.com

یک شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, بازدیدها: 1764 نظرات : ( )
اضافه شده
نویسنده : رضاذبیحی نیا

 

 

بقیه درادامه مطلب

عکس ماعکس ها توسط رضا ذیححی ناشین ,عکس ماشین های مدل بالا ,ماشین های مدل بالا ,ماشین های قشنگ و مدل بالا ,قشنگترین ماشین ها ,عکس قشنگترین عکس ماشین ها ,عکس قشنگترین و بهترین م

mashinziba.loxblog.com

پنج شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, بازدیدها: 3639 نظرات : ( )
عکس هایbmw
نویسنده : رضاذبیحی نیا

عکس های بی ام دبلیو   taknaz.irعکس های بی ام دبلیو   taknaz.ir

عکس های بی ام دبلیو   taknaz.ir

عکس های بی ام دبلیو   taknaz.ir

عکس های بی ام دبلیو   taknaz.ir

عکس های بی ام دبلیو   taknaz.ir

 

عکس های بی ام دبلیو   taknaz.ir

بقیه در ادامه مطلب

 

mashinziba.loxblog.com

پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, بازدیدها: 3288 نظرات : ( )
عکس های فراری
نویسنده : رضاذبیحی نیا

عکس های ماشین فراری-www.taknaz.irعکس های ماشین فراری-www.taknaz.ir

عکس های ماشین فراری-www.taknaz.irعکس های ماشین فراری-www.taknaz.ir

 

بقیه د رادامه مطلب دوستان عزیز

 

mashinziba.loxblog.com

پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, بازدیدها: 2636 نظرات : ( )
عکس هایلامبورگینی
نویسنده : رضاذبیحی نیا

عکس های زیبا از ماشین جدید لامبورگینی ، www.taknaz.ir

 

عکس های زیبا از ماشین جدید لامبورگینی ، www.irannaz.com

عکس های زیبا از ماشین جدید لامبورگینی ، www.irannaz.com

عکس های زیبا از ماشین جدید لامبورگینی ، www.irannaz.com

عکس های زیبا از ماشین جدید لامبورگینی ، www.irannaz.com

عکس های زیبا از ماشین جدید لامبورگینی ، www.irannaz.com

عکس های زیبا از ماشین جدید لامبورگینی ، www.irannaz.com

 

عکس های زیبا از ماشین جدید لامبورگینی ، www.irannaz.com

عکس های زیبا از ماشین جدید لامبورگینی ، www.taknaz.ir

 

عکس های ماشین لامبورگینی جدید

 

عکس های ماشین لامبورگینی جدید

عکس های ماشین لامبورگینی جدید

عکس های ماشین لامبورگینی جدید

عکس های ماشین لامبورگینی جدید

عکس های ماشین لامبورگینی جدید

عکس های ماشین لامبورگینی جدید

عکس های ماشین LamBorghini

عکس های ماشین LamBorghini

عکس های ماشین LamBorghini

عکس های ماشین LamBorghini

mashinziba.loxblog.com

چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, بازدیدها: 2991 نظرات : ( )
نظرات سایت

این نظر توسط [Comment_Author] در تاریخ [Comment_Date] و ساعت [Comment_Time] دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]



[Comment_Form] [Comment_Page]
دیگر صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد